BECA:
-
Tots els i les membres de la CASC_CAT tenim un 10% de descompte a la inscripció
-
Disposem d’una beca del 100%. Si estàs interessat/da et demanem t’inscriguis i ens contactis el més aviat possible a coordinadorasociocultural@gmail.com
-
Les entitats que formen part de la Casc_Cat poden propossar a joves del seu projecte per a la beca del 100%.
Activa’t és un procés formatiu i innovador pensat tant per a joves professionals com per aquells joves que estan estudiant o que han acabat els estudis d’entre 20 i 35 anys, amb l’objectiu d’enfortir capacitats, la transformació personal i l’apoderament per posar en pràctica actuacions en entorns comunitaris.
Del 16 de setembre al 16 de desembre es durà a terme un nou curs del procés formatiu Activa’t, Eines comunitàries per a la transformació social. I les preinscripcions estan obertes fins al 31 de juliol.
A Activa’t s’aporten continguts i coneixements amb una visió innovadora i alhora crítica de la realitat social. Nous aprenentatges i competències sobre gestió intercultural, gènere, mediació, drets humans i de les minories, comunicació social, així com maneres de cuidar-nos, reforçant la part emocional i reduint el risc d’esgotament i desgast del treball social. I tot això es duu a terme través d’entitats i organitzacions que treballen dia a dia vers la justicia i la igualtat social.
Més detalls sobre la metodologia, les competències adquirides a l’Activa’t
Aquestes són les tres fases del procés Activa’t:
- Sessions formatives intensives (4 setmanes entre 16 de setembre i 15 d’octubre)
- Sessions de disseny (6 setmanes entre 21 d’octubre i 18 de novembre)
- Sessions d’implementació i seguiment (del 19 de novembre al 16 de desembre)
www.activat.org // Preinscripcions obertes fins el 31 de juliol